Subject: Riigi eriplaneeringu algatamise taotlus
From: "Diana Revjako" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jan 2025 09:26:59 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Saadame teile käesolevaga Fermi Energia AS 600 MW elektrilise võimsusega
tuumaelektrijaam ja selle jaoks vajalik taristu Riigi eriplaneeringu
algatamise taotluse.

Kuna taotluse lisad on niivõrd mahukad, et neid pole meili teel saata
võimalik, palume suuniseid nende edastamiseks.

Parimat!

Diana Revjako

Juhatuse liige

Fermi Energia

Tornimäe 2, 10145 Tallinn

+37256680405

 <https://fermi.ee/> fermi.ee

 <https://www.facebook.com/FermiEnergia>
<https://twitter.com/fermienergia>
<https://www.youtube.com/c/FermiEnergia/>
<https://www.linkedin.com/company/fermi-energia/>
<https://www.instagram.com/fermi_energia/>